پیش از بارداری تا بارداری

بدون عنوان

1389/11/9 13:38
نویسنده : آزاده
810 بازدید
اشتراک گذاری

  خدایا ٬ ازت میخوام به حق مهربونیت هر کی که نی نی میخواد اگه صلاحشه یه نی نی سالم بهش بدی

                                                   آمین

امروز روز ۳۶ دوره هام هستم و با توجه به اینکه دوره های من یا ۳۰ روزه بوده یا ۳۴ یا ۳۶ امروز باید پری بیاد .(ولی نه ایشالاکه بره حالا حالا ها نیاد ). از بچگی یاد گرفتم خدا انقدر بزرگ و مهربونه که که اگه بندش چیزی از خدا بخواد روشو زمین نمینداره . خدایا ازت میخوام اگه صلاحه من نی نی داشته باشم . و روز ۲۸ صفر که میام اینجا مطلب بنویسم خبر اومدن نی نیمو بدم .خدایا ! ۲۸ صفر نزدیکه اگه تا روز ۲۸ صفر + بشه از سال دیگه هرسال ۲۸ صفر آش رشته میپزم .من یه قدممو  اومدم و منتظر ۱۰ قدم خدای مهربونم هستم . خدیا توکل بر تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان فرشته
9 بهمن 89 13:46
وای جون به لبم کردی خوب ب ب چک بزار دیگه حتماً الان نشون می ده زود باش دلم می خواد زودتر بدونم من خودم دو روز مونده به پری ام گذاشتم + شد


آخه میترسم . همه میگن زوده . راستی من چه جوری میتونم بیام توو وبلاگت مامان فرشته ؟
yalda
10 بهمن 89 10:03
salam enshaalah mishi vali baraye dovomi migim nashim
مرجان(مامان کوچولو)
10 بهمن 89 20:31
عزیزم ایشا الله که هستی
اون روز توی کلوپ پرت شدم بیرون هر کاری کردم نشد بیام...من 3 روز عقب انداختم که بی بی چک نشون داد تا قبلش منفی بود


ممنونم توکل به خدا . منم فردا میخوام ب ب چ بذارم که 3 روز از پری ام گدشته . توکل به خدا
paliz
10 بهمن 89 21:15
ایشالاه که حامله ایی عزیزم / فقط منم دعا کن و از خدا بخواه به حق این ماه هیچ کس رو ارزو به دل نزاره ..امین


الهی آمین . میدونم که خدا انقدر بزرگ هست که اگه ما لیاقت داشتن یکی از فرشته های آسمونیشو داشته باشیم از ما دریغ نمیکنه . توکل به خدا
مامان فرشته
11 بهمن 89 12:45
آزاده جونم این سایتی که این پایین نوشته شده رو بزن می آی پیش خودم بوسسسسسسسسسسس ولی ++++++++++++++++++++++++++++
نسترن
17 اردیبهشت 90 19:54
سلام عزیزم تصادفی با وبلاگت آشنا شدم. انشالا به چیزی که می خوای برسی. من الان 6 ماهه هستم و سه تا نی نی تو رحم من هستند که انقدر بزرگ شدند که نمی زارن پشت میز کامپیوتر بشینم و تایپ کنم. ولی تجربه جالبیه. باورم نمی شه این شکم منه که اینطوری بزرگ شده. بهت توصیه می کنم از این دوران نهایت لذت را ببری